DF9,9B
er verdens første 9,9-Hk motor med EFI
DF9,9B er verdens første 9,9 -hester med EFI (Elektronisk bensininnsprøytning). Motoren har også Lean Burn som sine større "søsken". Lean Burn forbrenningskontroll gir best mulig drivstofføkonomi og lave utslipp. Vekt fra kun 44 kg! Leveres i både manuell og el. start utgave.Råsprek og lett! Nettopp det du trenger!
Se mer info på Suzukis globale side
Tekniske data
Slagvolum (ccm) | 327 |
Motortype | 4-takt OHC |
Sylindre | R2 |
Effekt (HK/kW) | 9,9 (7,3 kW) |
Drivstoffsystem | |
Anbefalt turtall | 4700 -5700 O/Min |
Stammelengde | S = 381 mm/15" eller L = 508 mm |
Standard propell | 10" |
Vekt (kg) | 44 kg (BS) - 48kg (BRL) |
Boring x slag | 51 x 51 |
Media
Brosjyrer
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2012-11(Sn 310001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2013-5 (Sn 410001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2014-9 (Sn 510001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2015-8 (Sn 610001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2016-9 (Sn 710001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2017-11 (Sn 810001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2018-11 (Sn 910001~)
- DF 9.9 B - DF 15 A - DF 20 A 2021-9 (Sn 040001~ 140001~ 240001~)