DF30A

DF30ATL har el-start,  kontrollboks og el-tilt og er først i klassen med rullekam

Dette er den første utenbordsmotoren i klassen som har rullelagre på  kamakselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av  ventilene.

Offset veivaksel
Veivakselen er plassert litt utenfor sentrum av sylinderen, noe som  reduserer sidetrykk mot sylinderveggene når stempelet beveger seg opp og  ned. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, hvilket forbedrer  driftseffektiviteten.

Suzuki Lean Burn Control System
Dette intelligente drivstoffstyringssystemet «spår» drivstoffbehovet ved  å overvåke motorens ytelse- og driftsforhold, og kan slik gi magrere  drivstoffblanding til motoren. Resultatet er bemerkelsesverdige  forbedringer i drivstofføkonomien.


Se mer info på Suzukis globale side

Tekniske data

Slagvolum (ccm)490
Motortype4-takt OHC
SylindreIn-line 3
Effekt (HK/kW)30 (22,1 kW)
Drivstoffsystem
Anbefalt turtall5300 - 6300 O/min
StammelengdeS = 381 mm (15") eller L = 508 mm
Standard propell12" (DF30ATHL, 30ATL, 30AQHEL, 30AQHL) og 13" (DF30ARS, 30ARL, 30ATS)
Vekt (kg)63 kg (ATS) - 74 kg ATHL
Boring x slag60,4 x 57

Media

Brosjyrer

Pris

Kr. 51 190,-

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå