DF30A
DF30ATL har el-start, kontrollboks og el-tilt og er først i klassen med rullekam
Dette er den første utenbordsmotoren i klassen som har rullelagre på kamakselens vippearmer. Dette gir vesentlig lavere friksjon i driften av ventilene.
Offset veivaksel
Veivakselen er plassert litt utenfor sentrum av sylinderen, noe som reduserer sidetrykk mot sylinderveggene når stempelet beveger seg opp og ned. Resultatet er jevnere stempelbevegelse, hvilket forbedrer driftseffektiviteten.
Suzuki Lean Burn Control System
Dette intelligente drivstoffstyringssystemet «spår» drivstoffbehovet ved å overvåke motorens ytelse- og driftsforhold, og kan slik gi magrere drivstoffblanding til motoren. Resultatet er bemerkelsesverdige forbedringer i drivstofføkonomien.
Se mer info på Suzukis globale side
Tekniske data
Slagvolum (ccm) | 490 |
Motortype | 4-takt OHC |
Sylindre | In-line 3 |
Effekt (HK/kW) | 30 (22,1 kW) |
Drivstoffsystem | |
Anbefalt turtall | 5300 - 6300 O/min |
Stammelengde | S = 381 mm (15") eller L = 508 mm |
Standard propell | 12" (DF30ATHL, 30ATL, 30AQHEL, 30AQHL) og 13" (DF30ARS, 30ARL, 30ATS) |
Vekt (kg) | 63 kg (ATS) - 74 kg ATHL |
Boring x slag | 60,4 x 57 |
Media
Brosjyrer
- DF 25 A - DF 30 A 2015-1 (Sn 510001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2015-10(Sn 610001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2016-10 (Sn 710001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2017-10 (Sn 810001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2018-10 (Sn 910001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2019-10 (Sn 040001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2020-8 (Sn 140001~)
- DF 25 A - DF 30 A 2021-8 (Sn 240001~)